אודות
שיטת לימוד קלה ומתומצתת
"מרכז מ.ל.מ" הינו ארגון ששם לו למטרה למצב את המשפט העברי כמשפט פעיל ומתפקד בחיי היום יום במדינת ישראל. המרכז באמצעות מכון "תורת המשפט" מכשירה דיינים וטוענים רבנים במטרה להפיץ את משפט העברי לכל שדרות הציבור בעם ישראל.
המרכז מפעיל כולל אברכים לרבנות ודיינות, שמסתופפים בו עשרות אברכים מוכשרים המתעתדים לשמש כרבני קהילות ודיינים יושבי על מדין.
מכון "תורת המשפט" החל את פעילותו בשנת התשס"ו, בערים שונות ברחבי הארץ, ופיתח שיטת לימוד מצליחה להכלת חומר לימודים רב בזמן קצר ובבהירות רבה.
ל"מכון תורת המשפט" ניסיון רב בהעברת קורסים והכשרת תלמידים למבחנים בנושאים תורניים שונים והתמחות רבה ביותר להצלחה במבחני הרבנות הראשית לישראל. מכון "תורת המשפט" פיתח שיטת לימוד חכמה ומתקדמת בשילוב חומרי עזר יעילים המאפשרים לימוד איכותי המשלב עומק והיקף מיסודות הדינים בסוגיה עד לפסיקת אחרוני זמנינו.
מכון "תורת המשפט" רואה לעצמו חובה שהיא זכות להעניק לכל תלמיד וצורב את כל הכלים הנדרשים להצלחתו המליאה הן בהענקת כלים מתאימים לרכישת הידע הנדרש, והן במעקב וליווי צמוד לצליחת כל מסלול המבחנים בהצלחה רבה. מכון תורת המשפט מאמין כי מגיע לתלמידיו את הטוב ביותר, לשם כך נבחרו טובי המרצים והדיינים, וכל סגל המכון הינם דיינים מומחים הבקיאים בחומר הנלמד, [חלקם אף מצוות הבוחנים ברבנות הראשית] ובעלי כושר הסברה ממצה ובהיר. כל סגל המרצים במכון תורת המשפט הינם דיינים ורבנים מוסמכים אשר התמחו בהעמדת תלמידים והכשרתם באופן המיטבי למבחני הרבנות הראשית ולמבחני מינהל בתי הדין.
למידע נוסף מלא פרטים ואנו ניצור עמך קשר בהקדם
החזון שלנו
מכון תורת המשפט רואה בחזונו העמדת רבני קהילות שיורו את הדרך לבני קהילתם ואת המעשה אשר יעשו, והעמדת גדולי הוראה בישראל שמלאכת הפסיקה וההלכה הברורה תהא נחלתם ויאירו את אור התורה לעם ישראל.
בחלק המשפטי מכון תורת המשפט רואה כערך עליון, החדרת משפט התורה לעם ישראל, והשבת משפט התורה למקומו הראוי לו בהעמדת דיינים בכל אתר ואתר, ובהכשרת טוענים רבניים מוכשרים שיורו את העם צדק ומשפט, עפ"י תורת משה, ולא יזדקקו לבורות נשברים חוקי הגויים ותרבותם.
מכון תורת המשפט הוציא לאור ספרים שונים, העוסקים במעלת משפט התורה וחשיבות הדיון בדיני ממונות ובדיני אישות עפ"י משפט ישראל, ובהבהרת איסור פניה לערכאות ומנגד חשיבות הדיון בדין תורה.
חובת השעה, לחזק עשיית משפט צדק ע"פ דין תורה, בלא להיזקק למשפט ותרבות הנכרים. וכשם שעורך דין מכורח ותוקף תפקידו משמש כצינור להעברת המשפט הזר, כן לעומתו הטוען הרבני משמש כצינור להנחלת משפט התורה הקדושה.